Så er DM 2015 vel overstået. Bente Andersen, PH Odder med Team Englund´s Bessie havde et rigtig godt DM. Bl.a. lavede hun klassens bedste spor ( 24 hunde) Det blev til en placering som nr. 17 med 195,6 points. Som tidligere nævnt stor respekt for den solide og gode trænings indsats. Flot flot 🙂