D.090915. Udtagelsen til dette års DM, Dansk Politihundeforening er nu overstået. Kennel Team Englund havde 4 hunde der stillede til udtagelsen.
I kriminalklassen stillede Rita Andersen, PH Odder med Aqua. Det blev til 208 points og den sidste halve oprykning til vinderklassen var i hus. Desværre ikke points nok til at komme til DM. Men stort stort tillykke med oprykningen til den fornemste klasse Vinderklassen 🙂
I patruljeklassen stillede Poul Erik Jacobsen, Bornholm med Cocio. Det blev til 214,3 og den sidste halve oprykning til kriminalklassen. Desværre ikke nok til at komme til DM. Men stort stort tillykke med oprykningen til Kriminalklassen 🙂
I samme klasse stillede Bente Andersen, PH Odder med Bessi. Det blev til hele 223,2 Points – direkte oprykning til kriminalklassen og udtaget til DM i Næstved. En stor og planlagt trænings indsats har “givet pote”, og det er med største respekt og anerkendelse at vi ønsker Bente og Bessi tillykke med udtagelsen. Vedr. selve udtagelsen kan det oplyses, at Bente og Bessi var bedste ekvipage i område II 🙂 Det gav en masse fint “sølvtøj” som det ses på billedet. Stort tillykke og held og lykke i Næstved 🙂
Gitte Knudsen, PH Aalborg og Boban stillede ligeledes i patruljeklassen. Desværre blev det ikke nogen god dag for Gitte. Det var selvfølgelig med ret stor frustration, ærgelse og bekymring at Boban den dag valgte at være han-hund med stort H på !! Det blev desværre kun til 150,7 points.

